loading...
Esfahan
badboy بازدید : 46 1393/03/14 نظرات (0)
يه سري از پسرا هستن

يه جوري يقشونو باز ميزارن

انگار ميخوان به بچه شير بدن
 
 
 
----------------------------------------------
 
 

ﺍﺳﺘﺎﺩ ﺭﯾﺎﺿﯽ ﮔﻔﺖ :

ﺩﻭ ﺧﻂ ﻣﻮﺍﺯﯼ ﻫﯿﭻ ﮔﺎﻩ ﺑﻪ ﻫﻢ ﻧﻤﯽ ﺭسند؛ﻣﮕﺮ ﺍﯾﻨﮑﻪ

 

ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﺁﻧﻬﺎ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺑﺸﮑﻨﺪ

ﺑﻠﻨﺪ ﺷﺪﻡ ﻭ ﮔﻔﺘﻢ :

ﻣﻦ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺷﮑﺴﺘﻢ! ﭘﺲ ﭼﺮﺍ ﺑﻪ ﻫﻢ ﻧﺮﺳﯿﺪﯾﻢ ؟

 

 

ﮔﻔﺖ :
.
.
.
.
.
.
.
.
ﮒوه ﻧﺨﻮﺭ بشین سرِ جات …

ﻫﻤﯿﻦ ﻣﺴﺨﺮﻩ ﺑﺎﺯﯾﺎﺭﻭ تو فیس بوک ﺩﺭ ﻣﯿﺎﺭﯼ ﺍﻻﻥ

 

۴ ﺗﺮﻣﻪ ﺩﺍﺭﯼ ﺭﯾﺎﺿﯽ ﺑﺮﻣﯿﺪﺍﺭﯼ

هیچی دیگه ، ﻧﺸﺴﺘﻢ ﺑﻘﯿﻪ ﺟﺰﻭﻩ ﺭﻭ ﻧﻮﺷﺘﻢ

 

 

--------------------------------------------

 

تمساح رو هروقت از آب بگیری.

.

.

.

.میگیره جرت میده!

آخه من نمی فهمم انتظار داری تمساح تازه باشه وقتی از آب میگیریش؟

جدی انتظار داری تمساح رو بگیری از آب؟

تمساح هم قد توئه؟

شوخی داره باهات؟

 

 

--------------------------------------------

 

 

آهای تویی که ازم خوشت میاد ، بیا پایین

.

.

.

.

.

.

.

.

.

 

.

پس تو ازم خوشت میاد که اومدی پایین !

lخو کصصصصصافط چرا بهم نگفتی تا حالا !؟

 

 

 

-------------------------------------------

 

 

ﻣﻨﻮ ﺩﯾﺪی ﺗﺎﺯﮔﯿﺎ ؟؟؟!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

ﻫﻤﻮﻥ ﺑﻬﺘﺮ ﮐﻪ ﻧﺪﯾﺪﯾﻦ ﺣﻮﺻﻠﻪ ﻧﺪﺍﺭﻡ ﺟﻨﺎﺯﻩ ﺟﻤﻊ ﮐﻨﻢ.واااااالااااا بوخودا
 
 
 
---------------------------------------
 
 

همیشــه آرزوم این بود مخآطب خآصم بهم خیآنتـــ کنه و

عکسآشــو بندآزم تو شــومینه بســوزه

ولی خوب اولا کــه عکسآشــو ندآرم

 دوماٌ من اصلآٌ مخآطــــب خـآص ندآرم

و سومآً هم بیــــن خـــــودمون بمونه

، شـــــــــــــومینه هــــم نداریم !

 

 

----------------------------------------------

 

 

لطفا هرکی هر ایرادی در من میبینه بگه
.
.
.
.
.
.
.
.
.

تا بلاکش کنم

والا ..

من چه ایرادی میتونم داشته باشم  به این خوبی..

 

 

 

----------------------------------------------

 

 

غلط کردم از محسن چاوشی


لعنت به من از مازیار فلاحی

حالا آهنگهای بعدی به زودی :

گـــ ــوه خوردم از محسن یگانه


نمودی مارو از سیروان خسروی


ری*دی تو اعصابم از مجید خراطها

 

 

-------------------------------------

 

 

خطری که دهه هشتادیا واسه فرهنگ این مملکت دارن رسانه های خارجی و

 تبلیغات غربیا ندارن!

اصن فک کنم یکی از دسیسه های اسرائیل باشن اینا'

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 991
  • کل نظرات : 96
  • افراد آنلاین : 11
  • تعداد اعضا : 1401
  • آی پی امروز : 60
  • آی پی دیروز : 47
  • بازدید امروز : 81
  • باردید دیروز : 61
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,737
  • بازدید ماه : 3,392
  • بازدید سال : 18,116
  • بازدید کلی : 779,266
  • کدهای اختصاصی